Sådan booker du gratis Den Gule Plads ved Ørestad Street Food

Klik på “Opret event” og udfyld formularen.

Under “Sted” vælger du “Den Gule Plads ved Ørestad Street Food”, og under “Arrangør” skriver du dit navn, hvis du ikke allerede er oprettet, og trykker “Enter”.

Husk som minimum en e-mail adresse eller telefon nummer.

Alle tider, der ikke allerede står i kalenderen kan bookes, med forbehold for dobbeltbookinger, der endnu ikke er godkendt. Godkendelse af events sker indenfor 24 timer.

Den Gule Plads på Asger Jorns Allé 20

Regler for anvendelse af pladsen

Pladsen er åben og udendørs, og der er for nuværende ingen toiletfaciliteter.

Støjende adfærd til gene for naboerne er ikke tilladt, men der må godt leges, afspilles musik på et fornuftigt niveau fra f.eks. bluetooth højtalere m.v. i tidsrummet 10.00-20.00. Der kan gives tilladelse til koncerter, sang m.v. fra kommunen, men det skal gøres i god tid inden eventet, og kan ikke garanteres.

Anvendelse af bænke og borde aftales særskilt, og kan blive pålagt et lejegebyr.

I visse tilfælde kan der opkræves depositum inden tilladelse til et event gives.

Der vil være mulighed for særsklit åbning af drinks vogn og street food efter aftale. Der vil være mulighed for bestilling af menuer til større selskaber.

Bål og grill kræver tilladelse fra Ørestad Syd Borgerforening.

Affald skal deponeres efter eventet i containerne på det indhegnede affaldsområde.

Overholdes reglerne ikke, kan fremtidig anvendelse af pladsen blive lukket for de pågældende brugere.

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til kontakt@mitorestad.dk, som driftes af Ørestad Syd Borgerforening.

ENGLISH

How to book the temporary space at Ørestad Street Food

Click on “Create Event” and fill out the form.

Under “Location,” select “Den Gule Plads at Ørestad Street Food,” and under “Organizer,” enter your name if you are not already registered, and press “Enter”.

Remember to include at least an email address or phone number.

Any times not already listed in the calendar can be booked, subject to approvals of bookings that have not yet been confirmed. Event approvals occur within 24 hours.

Rules for using the space

The space is open and outdoors, and there are currently no toilet facilities.

Noisy behavior that disturbs the neighbors is not allowed, but playing, playing music at a reasonable level from, for example, Bluetooth speakers, etc., is allowed between 10:00-20:00. Permission for concerts, singing, etc., can be obtained from the municipality, but this must be arranged well in advance of the event and cannot be guaranteed.

Use of benches and tables is agreed upon separately and may be subject to a rental fee.

In certain cases, a deposit may be required before permission for an event is granted.

There will be opportunities for specially arranged openings of drink carts and street food by agreement. There will also be options for ordering menus for larger groups.

Bonfires and grills require permission from Ørestad Syd Residents’ Association.

Waste must be disposed of after the event in the containers in the fenced waste area.

If the rules are not followed, future use of the space may be denied for the involved users.

If you have any questions, feel free to write to kontakt@mitorestad.dk, which is operated by Ørestad Syd Residents’ Association.

Gratis events!

Lad os gøre det hårde arbejde for dig. Tilmeld dig for at modtage vores bedste events direkte i din indbakke. Vi vil aldrig sende spam – det lover vi. Læs mere i vores privatlivspolitik